|
Cégünkről - fókuszpontban a Lótusz-effektus, Lótusz-hatás
Cégünk több, mint 6 éves múltra tekint vissza, 2005 szeptemberében alakult Informatikai cégként, de jelen voltunk turisztikai piacon is. A több piaci szegmensben való egyidejű részvétel, a folyamatosan bővülő szolgáltatási köreink és a felmerülő újabb igények, lehetőségek a cég átalakításához vezettek. 2008-tól már ennek megfelelően több, jól elkülönülő diverzió működött az M.O.C. Hungary Kft.-n belül. A név az eredeti két fő tevékenységi körből adódik, a Mágori Oldtimers & Computersből.
Minden területen az évek tapasztalatai alapján minőségi szolgáltatásokat és termékeket alakítottunk ki, mert célunk, hogy hírnevünket a tökéletesen megelégedett ügyfelek öregbítsék és terjesszék.
Ezek után 2011-ben eljött az idő az újabb bővüléshez. Ezúttal egy forradalmian új terméket szeretnénk eljuttatni a magyar háztartásokba és vállalkozásokba, a LotusBionic-ot, mely alapjaiban fogja megváltoztatni az anyagokról alkotott képünket. Bízunk benne, hogy minél hamarabb meglátja mindenki a benne rejlő lehetőségeket, mely által szebbé, kellemesebbé, és higénikusabbá tudják tenni saját környezetüket, akár a saját otthonukat, akár munkahelyüket, vállalkozásukat.
|
|
Ez az új termék, a LotusBionic valójában nem is csupán egy termék, hanem egy egész tarmékcsalád, sőt egy újfajta felületkezelési technológia gyűjtőneve, mint ahogy erről a "Mi a LotusBionic" link alatt is olvashatnak. Az egész nem más, mint a Lotusz-effektus, Lotusz-hatás néven ismertté vált jelenség reprodukálása folyékony üveg (SiO2) felhasználásával. A Lotusz-effektus ugyan ismert már régóta, a Lótusz virág öntisztuló képességére felfigyeltek már régen, például Wilhelm Barthlott és Nesta Ehler német botanikusok már az 1970-es években vizsgálgatták, de csak az 1990-es években írták le a Lótusz-effektusnak a fizikai-kémiai alapjait a Bonni Egyetem közbenjárásával. Védett márkanévvé a Lotus-Effekt pedig csak 1998-ban lett.
Hazánkban is forgalmazzák már néhány éve azokat a termékeket, melyek a Lotusz-effektusra, Lotus-hatásra épülnek, de ezek mindidáig csupán a kiskereskedelmi forgalomba szánt viszonylag olcsó, de nem tartós termékeket jelentették. Cégünk ezzel szemben az ipari minőséget, a tartós, megbízható megoldásokat preferálja, és ezt szeretné eljuttatni a végfelhasználókhoz megfizethető áron.
Tudjuk, hogy az ipari minőség mindig egy jóval magasabb kategóriát jelent a hétköznapi felhasználásra szánt termékekhez képest. Ezek általában elérhetetlenek, vagy megfizethetetlenek az átlag fogyasztók számára. Nem úgy a LotusBionic esetében! A gazdasági világválság azt eredményezte, hogy a folyékony üveget előállító gyárak durván megcsappant megrendelés-állományukat a sok kicsi sokra megy alapon kívánták pótolni, ezért nyitottak a kis felhasználási igénnyel, de igen nagy számmal rendelkező háztartások felé. Pontosabban olyan forgalmazók, és viszonteladók felé, akik a lakosságot látják el közvetlenül vagy közvetve.
Nos, így került cégünk fókuszpontjába a Lotusz-effektus, és ezt a lehetőséget, piaci nyitást látta meg cégünk, és ezt kihasználva igyekszik ezen a téren piacvezető pozíciót megszerezni.
Elérhetőségeink:
tel.: +36-20-395-4552
Hivatalos cégadatok:
M.O.C. Hungary Kft.
székhely: 1033 Budapest, Huszti út 39. I/6.
adószám: 13537566-2-41
cj.szám: 01-09-860402
A céget nyilvántartó bíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
bankszámlaszám: (ERSTE) 11600006-00000000-15266392 |
|